logo Facebook
i slova jsou činy

Rádio Impuls na čele poslechovosti rozhlasového pelotonu

07. listopadu 2018 14:15 / autor: Jan Mrzena

Podle výsledků Radioprojektu za II. a III. čtvrtletí 2018 obhájilo Rádio Impuls prvenství v týdenní i denní poslechovosti českého rozhlasového éteru. Za pozornost stojí pak i náskok Rádia Impuls oproti konkurenci. Během jednoho týdne si stanici naladí o 445 tisíc posluchačů více než druhé rádio v pořadí. „Padesáté výsledky a po padesáté v řadě je Impuls nejposlouchanější rozhlasovou stanicí, to nám samozřejmě dělá velikou radost. Stejně jako úspěch už třetího ročníku Českého mejdanu s Impulsem, kde jsme se v říjnu potkali s našimi posluchači ve vyprodané O2 areně. Radost máme i z toho, že se nám po čtyřech letech snahy a vyjednávání podařilo stát rádiem, jehož vysílání řidiči slyší ve svých vozech i v pražském tunelovém komplexu Blanka. V neposlední řadě nás baví a těší nový směr v jasném pojmenování a nastavení ranního vysílání Haló, tady Impulsovi „Rozumíme vašim ránům“ a navazující kampaň, kterou pro nás zpracovala naše dlouholetá agentura Leo Burnett,“ řekl generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák.
Konkrétní čísla jsou: 2.092.000 posluchačů týdně, 1.060.000 posluchačů denně a 13,5 % podíl z celkového rozhlasového trhu.