logo Facebook
i slova jsou činy

MediaGuru: ČS uvedla letní spot, tváří je přímo klient banky

17. července 2017 13:24



Na letní období nasadila Česká spořitelna novou kampaň v duchu svého nového konceptu s claimem „Když ve vás někdo věří, dokážete víc“. Tentokrát v ní vypráví příběh malíře Pavla Šicha, který se rozhodl přestěhovat se z města na venkov, kde díky hypotéce od České spořitelny zrekonstruoval starý mlýn.

Kampaň je k vidění v televizi, outdooru, tisku a na internetu. V televizi je na stanicích skupiny Nova vysílán spot, v jehož závěru je zabrán skutečný malíř, v online prostředí je možné zhlédnout i dokument.



Natáčelo se v obci Žíšov v okolí mlýnu Pavla Šicha a na jeho farmě Bláto.



Kreativní koncept pochází z dílny agentury Y&R. Produkci zajistila společnost Bistro Films. Režie se ujal Marek Partyš.

-stk-